Hej!
Jeg skal bygge en væg på loftet for at adskille to brandceller. Væggen bliver EI60, hvilket jeg opnår ved at beklæde reglar med dobbelt gipsplader på hver side.
Jeg har brug for at lave to inspektionslemme/små døre for at kunne inspicere installationer, der findes på loftet. Inspektionslemme er ret dyre, og jeg håber, det er muligt at bygge dem selv ret enkelt.
Hvad tror I om at lave en lem med reglar og beklæde den med dobbelt gips? Er det nok, eller skal den være tæt? Hvordan opnår man det på en enkel måde? Det ville jo være godt, hvis den kunne sættes på hængsler, da den bliver ret tung.
Har I nogle idéer, som jeg kan præsentere for brandkonsulenten?