ja måske kan gå ind på ikea og måle værdierne af trælim i luften? :cool:

R
:(
Lige når den værste asbestbekymring har lagt sig.

Tænkte på at bygge min ventilationsventilator i MDF, det bliver nok ikke til noget nu.

Men frem for alt tænker jeg på sengen, jeg sov i som barn, i måske 10 år... Den var lavet af ribber og en madras ovenpå.

Giftstofferne er sandelig overalt.

"Formaldehyd virker stærkt irriterende på øjne og luftveje. Indånding kan give hoste, hæshed, hovedpine, svimmelhed, tryk over brystet samt i alvorlige tilfælde krampe i strubehovedet og lungeskader. Indånding over længere tid kan give luftvejsirritation, næsestop og astmalignende åndedrætsbesvær. Formaldehyd er allergi- og kræftfremkaldende ifølge kemikalieinspektionen."

LOL. Har konstant næsestop... som jeg altid har klassificeret som husstøvmideallergi.

https://www.google.se/search?q=form...almstad%2Fhem-inredning%2Fsang-sovrum;350;300

Men ingen farve kun den blanke træfarvede angst. >Vi taler 95->
Må have været fyldt med dette giftige stof...

FUCKING svært at undgå alle disse perverse giftstoffer for fa*...
Nogle gange undrer man sig, om ens medmennesker er i stand til at leve i ens nærhed, det eneste de gør, er at putte giftstoffer i alt, de ser.

Senest redigeret:
R
Sådan noget er bare pjat, og det håber jeg, du selv indser.

Ville du drikke en liter bly, hvis du fik 1000kr?

Ville du drikke en liter maling, hvis du fik 1000kr?

Ville du drikke en liter mælk, hvis du fik 1000kr?

At sige sådanne dumme ting, er fandeme ikke tilladt.

gavagai sagde:
Jeg skal bygge en "loftmöbel" til mine børn. Den består af en sovedel (loftseng) og ved siden af den en "balkon" altså et lille loft man kan stå på (hvis man er 120 cm høj) og en hyggekrog nedenunder...
Hvordan går det med byggeriet?

Byggmax billigste fyrretræsgulv, eller råspont eller krydsfiner (den billige krydsfiner er ikke så pæn, bedre med sådan som er A-klassificeret på den ene side, findes på Hallsö trælast). MDF er et trist og dødt materiale, men let at male og få glat. Vil man have billigfølelse a la IKEA er det det, der gælder, men jeg synes massivt træ oftest bliver "hyggeligere". MDF giver samme træfølelse som spånplade eller laminat.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.