Hej,
vi byggede en skillevæg (reglar, isolering, gipsskivor), men nu er der som en lodret stribe nogle cm inde på væggen, gættende hvor reglen slutter. Samme på begge sider. Ligesom en lille indbøjning nærmest hjørnerne.
Hjælp!! Hvad gjorde vi forkert??