Hej, overvejer om det er ok at bruge denne regel (45x220), som har ligget ude i et år og er blevet sort. Jeg har høvlet alle siderne, men der er stadig nogle sorte striber, som går et par mm dybere, antager jeg.
Den skal bruges indendørs, så den kommer til at være tør, men jeg vil ikke have, at den skal sidde der og sprede evt. skimmel?