Hej, overvejer om det er ok at bruge denne regel (45x220), som har ligget ude i et år og er blevet sort. Jeg har høvlet alle siderne, men der er stadig nogle sorte striber, som går et par mm dybere, antager jeg.

Den skal bruges indendørs, så den kommer til at være tør, men jeg vil ikke have, at den skal sidde der og sprede evt. skimmel?

Hvad tror I?

/Tobias

En høvlet træplanke med mørke striber ses på billedet, vist indendørs. Træet har ligget udenfor i et år og skal nu bruges indendørs.
 
Bemærk, det store sorte nederst til venstre er skygge. Det er striberne, jeg er i tvivl om.
 
Det er ingen fare, bare den er tør, før du bygger den ind.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.