Hej!
Dum spørgsmål måske. Jeg bor på anden sal i et ret gammelt hus med en ret lille trappeopgang (ca. 4 meter i bredden). Hvordan gør man nemmest for at få langt byggemateriale ind som gulv og lister? De gulve, jeg planlægger at bestille, kommer i faldende længder på 2,5-5m. De lange planker virker meget svære at få ind, og da gulvet er massivt og skal stå i sin emballage indendørs i nogle dage, før gulvlægningen begynder, føles det også dumt at bryde emballagen for at bære en planke ind ad gangen.
Taknemmelig for svar!
Dum spørgsmål måske. Jeg bor på anden sal i et ret gammelt hus med en ret lille trappeopgang (ca. 4 meter i bredden). Hvordan gør man nemmest for at få langt byggemateriale ind som gulv og lister? De gulve, jeg planlægger at bestille, kommer i faldende længder på 2,5-5m. De lange planker virker meget svære at få ind, og da gulvet er massivt og skal stå i sin emballage indendørs i nogle dage, før gulvlægningen begynder, føles det også dumt at bryde emballagen for at bære en planke ind ad gangen.
Taknemmelig for svar!
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 indlæg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6,615 indlæg
Vi tog bordpladen ind med kran, taget bestilte vi i den maksimale længde, som kunne komme op i trappeopgangen og listerne ligeså. Vi måtte bære op bræt for bræt, fordelen var, at der var 3m loftshøjde i trappeopgangen.
Men vi boede på 3. sal, med første sal en halv trappe op.
Men vi boede på 3. sal, med første sal en halv trappe op.
Klik her for at svare