Hej
Er det okay at bruge 45x195 på vægsvælgene på et 1-1/2 plans hus, og have udv, liggende 45x45 vælg for at i alt få 240mm isolering i ydervæggene :-/. eller medfører det evt. stabilitetsproblemer med at have en bred vælg, eller bør man i stedet bruge 2 smalle for at få samme bredde. eller er det prisen der afgør ??? ???
Synes det ville være bekvemt at bruge samme bredde på vælg, som isoleringen vil være :-/