Kalle91
Hej!

Skal bore et hul til fra luften i væggen, hvor en paxventilator så monteres. Den skal ligge lige til højre for den hængende lampe. Har brug for lidt tips:

1. Dimensioner på røret? 100 eller 125?
2. Type af rør? Spirorør?
3. Andre dele der skal købes? Fx gitter til ydersiden af røret. Noget mere?
4. Noget jeg skal tænke på inden jeg borer?

Al rådgivning værdsættes!
 
  • Væg med let synlige rør og ledninger til en ventilation installation. Der er et loft med synlige trælægter og ledninger. En lampholder hænger fra loftet.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.