Lejlighed bygget 88-90. Betontag som var sandgrængående så sleb det ned. "Bredspartlede" med Nordsjö mediumspartel og sleb det ned. Ingen bobler. Valgte så at bredspartle om med Alcro rullespartel fordi jeg alligevel lavede væggene om og havde lidt bedre redskaber. Der kom bobler her og der, ret mange steder, men ikke overalt. De vægge som er af beton (som har fået samme "behandling" som loftet før) viser ikke samme symptomer.

Hvad kan dette skyldes?
 
Senest redigeret:
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.