3,651 læst ·
3 svar
4k læst
3 svar
Blødfuge sprækker ved foder og lister farve undgå at male over?
Er begyndt at sætte foder og lister op. Der er lidt spring her og der, uanset hvor omhyggelig man har forsøgt at være. Nu overvejer jeg, om der findes en god fuge, som er i den rigtige farve Standard hvid NCS 0502Y. Og som desuden fungerer godt uden at male over. Vi taler jo om millimetersprækker og dyckert huller. Så ikke noget stort. En del skriver, at al latex bør males over, da det gulner. Er der forskel her mellem akrylat og latex? Jeg så også noget, de kaldte farvet snedkerfuge, er det bedre?
Men så til det vigtigste. Jeg skal kunne købe det som forbruger. Så noget fra en af de store varehuse osv.
Så hvilken er den bedste kompromisløse fuge i NCS 0502Y, som en privatperson kan få fat i? 😊
Men så til det vigtigste. Jeg skal kunne købe det som forbruger. Så noget fra en af de store varehuse osv.
Så hvilken er den bedste kompromisløse fuge i NCS 0502Y, som en privatperson kan få fat i? 😊
Burde vel blive Essve Listvit. https://www.k-rauta.se/produkt/akrylfog-essve-flex-25-listvit-300ml/7317761076735
Virker til at have en tilsvarende også hos Illbruck og Danalim..
Ville gerne have en anmeldelse også, hvis nogen har testet og kan svare på, hvor holdbar den er, jeg er ved at panelere et helt køkken med færdigmalet perlespont 0502-y og kommer til at skulle fuge med et par tuber her og der
Ville gerne have en anmeldelse også, hvis nogen har testet og kan svare på, hvor holdbar den er, jeg er ved at panelere et helt køkken med færdigmalet perlespont 0502-y og kommer til at skulle fuge med et par tuber her og der
Ja, har nogen erfaring med hvor farvebestandig f.eks. Illbruck Akrylfog Pro (LD714) er?G GustH sagde:
Klik her for at svare