P Petermannen #1 Medlem · 2 indlæg 14 jun 2004 klokken 11:31 Petermannen Medlem 2 indlæg 14 jun 2004 klokken 11:31 #1 Jomen! Prøver at gøre noget med en gammel facade... Det er fjällpanel i gran som er olieret til en mørkebrun farve. Spørgsmålet er, kan man blege den? Eller bliver det til at skifte den ud for at få den lys... Mvh Peter
Jomen! Prøver at gøre noget med en gammel facade... Det er fjällpanel i gran som er olieret til en mørkebrun farve. Spørgsmålet er, kan man blege den? Eller bliver det til at skifte den ud for at få den lys... Mvh Peter
N norrlandshus_sthlm #2 Medlem · stockholm · 483 indlæg 14 jun 2004 klokken 11:35 norrlandshus_sthlm Medlem stockholm 483 indlæg 14 jun 2004 klokken 11:35 #2 test med natronlud ikke sjovt men det kan virke bliver nok plettet men du skal vel olie eller noget bagefter. brug beskyttelsesudstyr ...ondt grej ligesom
test med natronlud ikke sjovt men det kan virke bliver nok plettet men du skal vel olie eller noget bagefter. brug beskyttelsesudstyr ...ondt grej ligesom