Om 2 uger så får jeg levering af tagspærene, har en indfældet stålbjælke HEA220 hvor tagspærleverandøren har tegnet ind at underrammen skal forbindes med bjælkestropper. De bjælkestropper som sælges forudsætter et flangemål på max 200mm og mine bjælker har 220mm. Nogen der har brugt bjælkestropper på stålbjælker større end 200mm? Tips modtages gerne.
Bed konstruktøren om et produkt, der opfylder det de har foreskrevet. Ellers er der en risiko for, at du leder efter noget, der ikke findes. Alternativt kan du ringe til essve eller Gunnebo og spørge, om de fremstiller efter specialmål.
Klik her for at svare
