Hej

Det har altid været indendørs. Jeg vil bare have, som sagt, den bedste løsning. Jeg er mere på din side med at have en balksko i stedet for at bygge den ind sådan. Så slipper man for at plastre den ind under byggeriet, indtil taget er på plads, samt hurtigere at bygge væggene eller tager jeg fejl?

Jeg er enig med din konstruktør i dette spørgsmål. Du behøver ikke støbe enden på træet ind, du kan lave en udskæring for denne. Bjælkesko i en så porøs væg ser jeg kun som en nødløsning, men absolut ikke i en nybygning.

B bossespecial sagde:
Jeg er enig med din konstruktør i denne sag. Du behøver ikke støbe enden på træet, men du kan have en udsparing til dette. Balksko i en så porøs væg ser jeg kun som en nødløsning, men absolut ikke i et nybyggeri.
Tak Bosse!
Dejligt at høre!
Det bliver som i videoen, hvor de ikke støber, men bare laver en udsparing. Men som sagt, skal jeg dække det med plast, indtil jeg kan sætte taget. Det vil også hvile på det sidste lag, hvor vi støber en ring rundt om hele huset, borer huller til gevindstang, som fastgør træsyllen, som derefter tagstolen hviler og fastgøres på.

• Synes
bossespecial
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.