Har for nylig købt en villa fra tidligt tresserne, som har brug for en omfattende renovering. (vi forstår nok ikke helt, hvad vi har rodet os ud i...)

Huset kostede lidt mere, end vi havde regnet med, så nu vil vi gerne have alle de tips, vi kan få på, hvordan vi kommer billigst muligt igennem renoveringen? Det vi undrer os over er, hvor man kan få fat i billige -inderdøre, -hvidevarer, -toiletporcelæn, -badekar (almindeligt), -ytterdør?

Så er vi selvfølgelig åbne for alle tips fra jer, der har gjort noget lignende!

Dels er der jo et brugtmarked, blocket etc. Også under linktipsene her på byggahus findes der links til brugte ting.

Men billige nye ting finder man dels via tilbudspriser hos byggemarkeder som Bauhaus Silvan etc. Billigt er det også på nettet hos "www.skanskabyggvaror.se" især døre, vinduer og udestuekomponenter. www.sigro.se (VVS, toilet badeværelsesindretninger), www.rinkabyror.se (VVS, badeværelsesindretninger etc).

Træ og andre "snedkerivarer" plejer at være billigst på byggmax.

Som altid med lave priser er der risiko for, at man får, hvad man betaler for, så en vis opmærksomhed på kvalitet bør man nok have.

Tak for tipset!
Glemte at skrive, at vi bor i Västsverige, hvis der er nogen flere, der vil give tips. Også forskellige køkkenfabrikker, hvis nogen har sammenlignet, er interessante!

lindab sagde:
Tak for tippet!
Jeg glemte at skrive, at vi bor i Vestsverige, hvis der er nogen flere, der vil give tips. Også forskellige køkkenfabrikater, hvis nogen har sammenlignet, er interessant!
Kan anbefale IKEA, hvis du vil komme billigt ud af det med køkkenet.

Jeg har selv fået materialet billigt ved at være på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt. Hvis du finder noget, der er billigt, og som du ved, du får brug for senere, er det bare at købe det.
Jeg havde en hel palle fliser og klinker stående i garagen i 1 år, før jeg lavede mit badeværelse. ;)

Held og lykke :)

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.