Hej,

Jeg er på jagt efter billig tagplade og hidtil har jeg ikke kunnet finde noget billigere end byggmax 60 kr/m2. Det skal være vægge til et bådeskur, så jeg leder efter det simpleste mulige. Jeg har hørt rygter om, at det skulle kunne fås for omkring 30 kr/m2, men ingen ser ud til at vide hvor, så mit håb er, at nogle her har godt styr på det. Det skal helst findes i området omkring Värmland.

mvh

Marcus

Prøv at ringe rundt til ålåtfirmomrna og se, om de har noget rest- eller spildparti af noget farvet, fx. De plejer at kunne gå billigt. Ligeledes anden sorterings plade med en ridse.

Hvor bor du? Vi købte 2. sortering på Brännhylte Handels http://www.brannehylte.se/ som ligger ved High Chaparal (ligger mellem Jönköping og Värnamo). Kan ikke huske præcist, men jeg tror, vi betalte ca. 30 kr/kvm.

Det blev en tur til high chaparall, pladen kostede 25 kr/m2 inkl. moms, tak så meget for det tip. Sparede mange tusinde :)

/Marcus

Tager op en gammel tråd.

Vi i Nyköping med omegn har/havde beg. byggemateriale i Jönåker, men de skal lukke ned. Jeg vil have fat i 2. sorterings tagplade til en lade. 108cm x 250cm tror jeg den hedder.
Jönköping bliver LANGT!!! :)

Jeg har fjernet et reklameindlæg med følgende indlæg.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.