Har lige begyndt på en større renovering af kælderen og har derfor revet både vægge og nu også gipsloftet ned.
Døm min overraskelse, da der falder store (vi taler betydeligt større end knytnæver) og en helvedes masse beton ned, da jeg river en af gipspladerne ned.
Man har tidligere bygget en ”kasse” i kælderen, på huset, som er bygget i -67, for at skjule afløbsrørene, der går i loftet. Da man har boret for ny brønd, har man ikke fået fjernet skidtet, der er faldet ned på loftet.
Jeg kan desuden se isoleringen for gulvvarmen (?). Eller hvad er det for blå flamingo, der ligger der. Er det bare overskydende skrald, som er blevet skubbet ned?

Hvad i alverden skal jeg gøre?
Badeværelset blev lavet om i 2008 af dem, der boede her tidligere, dvs. 10-års forbrugerkøbeloven er udløbet.

Optimisten i mig siger: Det er okay, så længe rør fra badeværelse, brønd og øvrigt er intakt. Dette kan vi bygge ind igen, da det kun er kosmetisk.

Pessimisten i mig siger: For fanden! Jeg kan blive nødt til at rive badeværelset op og støbe nyt osv.

Hvad siger forummet?
Denne så jeg ikke komme.

• <![CDATA[Beton med rør eksponeret i loftet under renovering af en kælder. Store huller og isolering ses, muligvis relateret til gamle konstruktioner.]]>
  • En niche i kælderen med blåt isoleringsmateriale, frigolit, og gamle rør efter nedrivning af et loft. Betonrester er synlige omkring.
  • Et stykke gipsplade med blå polystyren isolering stikker ud, med en spand fyldt med affald i baggrunden.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.