Efter at have set nedenstående Youtubeklip fra WS & Company er jeg blevet fristet til at bruge denne teknik/materiale på mine eksisterende køkkenborde, som i dag består af en blanding af træplader og klinker. Måske også på min eksisterende flisevæg i køkkenet. Jeg har forståelse for, at der kan opstå problemer med klinker og fliser, og jeg kan selvfølgelig tage det ned... men hvis det er muligt, vil jeg gerne undgå det. Jeg ved også, at der findes nye bordplader i forskellige materialer at installere, og også at støbe egne betonbordplader, men håber på at kunne spare lidt tid og genbruge de eksisterende plader, som desuden er lidt specielle i mål og løsning. Jeg kan endda overveje at få hjælp til dette for at få det så godt som muligt.

Nu til mine overvejelser...
- Er der nogen, der har gjort noget lignende? Tips, erfaringer?
- Hvis jeg forstår rigtigt, er det betonakrylen, der er den store hemmelighed, kan der findes andre alternativer til pudsmaterialet, som kan fungere lige så godt, og som måske sælges lokalt? ...også alternativer til betonakrylen, hvis nogen har tips om det.
- Hvordan ville I tænke med hensyn til grovheden på overfladen? Selvom en rå overflade er flot, er den måske ikke så praktisk.
- Hvordan ville I tænke med hensyn til efterbehandling og overfladebehandling?
- Hvilken type faggruppe kunne hjælpe med dette?

Ingen der har noget at sige?? Har jeg udtrykt mig mærkeligt?

TobbeBeam TobbeBeam sagde:
Ingen som har nåt att säga?? Har jeg udtrykt mig underligt?
Allerede den indledende tekst i videoen får mig til at gyse!
"Skab betonfølelse i et træbord" Betonfølelse? :worried::dizzy::cry:

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.