Hej skal fjerne en betonplade i kælderen for at isolere og støbe nyt til et badeværelse, der skal anlægges på 20 kvm.
Bygget i 69. Asbest i pladen er det almindeligt?
Har taget mange asbestprøver på fix og fugemasse og letbeton med mere under renovering men har aldrig fået indikation på asbest.
Armering i 60'erne var det usædvanligt?
Bygget i 69. Asbest i pladen er det almindeligt?
Har taget mange asbestprøver på fix og fugemasse og letbeton med mere under renovering men har aldrig fået indikation på asbest.
Armering i 60'erne var det usædvanligt?
Yderst sjældent om det skulle være asbest i betongen, har aldrig set eller hørt om det. Angående pladen, med årgang 69, så er det mest sandsynligt, at den er støbt direkte på jorden under. Det var ikke almindeligt med armering i pladen på den tid, da det ofte ikke blev støbt til bærende funktion, men intet er hugget i sten om det. Kan findes armering som en måtte.
Tak 🙏!J jonaserik sagde:Yderst sjældent, hvis der skulle være asbest i betonen, har aldrig set eller hørt om det. Angående pladen, med årgang 69, så er det mest sandsynligt, at den er støbt direkte på jorden under. Det var ikke almindeligt med armering i pladen på det tidspunkt, da det oftest ikke blev støbt for bærende funktion, men intet er hugget i sten om det. Kan findes armering som en måtte.
Klik her for at svare
