Hej!

jeg skal bygge mig et nyt hus og har fundet en model, som jeg kan lide, det er et træhus i to etager. Sad og kiggede lidt på youtube og begyndte at overveje, om jeg skulle bygge i beton i stedet for træ.... Der findes jo mange flotte betonblokke fra bl.a. Finja, som er velisolerede m.m.,
så nu tænkte jeg, at jeg ville kaste spørgsmålet ud her, hvad foretrækker I at bygge med? Hvad synes I, skal jeg bygge i træ eller beton?
Ha’ det ha’ det

• Synes
Erik JL
  • Laddar…
F Felix36 sagde:
Hej!

jeg skal bygge mig et nyt hus og har fundet en model, som jeg godt kan lide. Det er et træhus i to etager. Sad og kiggede lidt på youtube og begyndte at tænke på, om jeg skulle bygge i beton i stedet for træ.... Der findes jo mange fine betonblokke fra bl.a. Finja, som er velisolerede m.m.
så nu tænkte jeg at kaste spørgsmålet ud her, hvad foretrækker I at bygge med? Hvad synes I, skal jeg bygge i, træ eller beton?
Ha’ det ha’ det
Hvis du kan mure, synes jeg, du skal bygge i beton. Hvis du ikke kan mure, men kan snedkerere, skal du bygge i træ.

Hej! Tak for svaret!
Det bliver altså meget dyrt, hvis man skal have håndværkere til at lave arbejdet, ved muring altså.

Muring tager længere tid, og materialet er dyrere, men det føles trygt med sten på en eller anden måde.

Udenlandske murere er jo en måde at få ned omkostningerne på, som mange gør.

• Synes
Felix36
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.