Hej,
er i gang med at opbryde kældergulvet i fyrrummet. Der hvor oliefyret tidligere stod i forbindelse med skorstenen, var der ca. 5-10 cm højere betongulv end resten af gulvpladen. Det viste sig, at det ikke kun var højere, men også gik dybere end resten af pladen.
spørgsmål 1: Kan denne del have nogen stabiliserende/bærende funktion for skorstenen?
Spørgsmål 2: Er væggen mellem fyrrummet og vaskerummet bærende? Opbygget af mursten med armering i bunden. (Væggen med element på billederne)