Hej!
Jeg vil montere en balletstang på væggen i stuen og har haft problemer med at finde beslag. De fleste håndlistebeslag, jeg har fundet, er for korte. Jeg vil, at stangen skal sidde cirka 20-25 cm ud fra væggen. Ved I, hvor jeg kan finde sådan nogle?

Jeg syntes, denne så interessant ud, men har ingen idé om, hvad det ville hedde på svensk. Har ikke set dem, når jeg har handlet heller.

http://www.danceequipmentintl.com/specs/fbarreSpec.html

(Selv selve stangen er en 43mm rundstav i fyrretræ, som er 150cm lang)

Jeg fandt til sidst en egen løsning, som er god nok! :)

og?
Frem med den nu :)

Ok, men I må ikke mobbe mig, hvis den er dum....ha ha! :p

Jeg brugte kraftige forstærkede konsoller (som til væg hylder), så stangen kommer tilstrækkeligt langt fra væggen. Så borede jeg gennem stangen og skruede den fast i konsollerne.

Den er stabil nok til at holde, hvis jeg læner mig mod eller holder i den, men på sigt finder jeg en bedre/pænere løsning. Jeg har ikke brug for så meget støtte egentlig, og det er kun mig, der skal bruge den (ikke flere på én gang). Jeg har set specielle brackets (vinkeljern, konsol?) i andre lande, men de bliver nok dyre med fragt.

Ikke dum. Snarere smart

Hvis du ikke er tilfreds. Jeg anbefaler at tage til "Grönmarks järn" (Tools nu om dage) det ligger nede ved vanadisronellen. De har ALT, eller i det mindste ved hvor du finder det du søger, hvis man taler med den rette person (spørg efter Roffe). Ellers kan du altid tale med en smed. Det burde ikke koste alt for mange penge.

Tak!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.