Vi er i gang med at skifte gulv i kælderen og opdager, at bagsiden af vores fyrretræsgulv (lamel) er ubehandlet fyrretræ. Dog med affasede kanter, som danner et v mellem planker, når man sætter dem sammen. Nu undrer jeg mig over, om man kan "nota" gulvet med noget for at få overfladen plan? Gerne noget hvidt...
Er der nogen, der ved hvordan og hvad?