Hej!
Jeg er i gang med at gipse om i det, der vil blive et garderoberum, en af væggene der er en del af murstokken i huset.
Af nemheds skyld vil jeg gerne sætte gips der, så det bliver samme overflade som i resten af garderoben. Nu til mit spørgsmål, er det ok at lime en gipsplade direkte på murstokken, eller er det bedst at sætte op med metalregler og derefter gips?