Lægger denne tråd ind her også, da den måske passer bedre her end i grund og jordarbejde tråden.

Er der nogen omkring Umeå, der har fyldningsmateriale/masser, som I vil af med, eller ved, hvor det kan fås et sted? Vi bygger i en by, der hedder Långviken, som ligger ved Tavelsjön.
 
Et tip er at vente til Botniabananbyggeriet starter i Umeå.
Sørg for at være på tæerne da, for da kan du få så mange masser som helst ;)
 
Tak for tippet!! :)
Mærkeligt men overalt hvor man er og kører, ser man fylnnadsmassor overalt! Tal om at blive skadet... ;)
 
hmmm, jeg mener jo fyldemateriale!
 
Levis sagde:
Tak for det tip!  :)
Mærkeligt, men overalt hvor man er og kører, ser man fyldmaterialer overalt! Tal om at blive skadet...  ;)
Ja, jeg ved, hvad du taler om ;D

Lige nu leder jeg efter sprængsten, og på vej til arbejde er der en bunke med sprængsten, som skal bruges under skinnerne til Botniabanen.
Af den bunke ville jeg kun behøve 1 promille (300kubik)...

Rigtigt irriterende... :P
 
Du kan jo også prøve at sætte en rubrikannonce + en annonce i blocket om, at du gratis henter fyldmaterialer. Jeg har set en del bortskänkes på blocket og i avisen. Det burde ikke være svært at få fat i. Det sværeste med Botniabanan i omegnen er vel at få fat i folk, der kan køre den for en :)
 
Tal med kommunen og vejvæsenet. Hvis de arbejder på noget i nærheden, kan de blive meget glade for at få lov til at tippe overskydende materiale tæt på arbejdspladsen, og dette plejer også at være gratis.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.