Y
Skal hæve nogle gulve. Kan ikke huske om det eksisterende er 32mm spångulv.. så nu skal der lægges 12mm spångulv ovenpå.

Findes der nogle rigtig gode skruer til dette... og skal man bruge almindelig trælim?

Som en glad amatør så tænker jeg rent spontant 4,2x41mm spånpladeskruer og lime pladerne med vinterlim. Skrue tværs over med cc60 og cc30 på kort/langsiderne.

Så havde nok jeg gjort iaf... :blushing:

Senest redigeret:
Y
Vinterlim? Hvad er det, og hvad er begrundelsen for at vælge netop det?
butikken (via nettet) havde intet, der hed sådan. Er dette noget, der er svært at finde, eller går det under et andet navn?

Findes en skrue som har reversgevind, kan ikke huske hvad den hedder, men sikkert nogen her på forummet som har en kasse i reolen ved siden af computeren som kan kigge.:) Den presser pladerne godt.

Jeg ville have brugt almindelig trælim, medmindre du har minusgrader når du skal skrue.:rolleyes:

Vinterlim er almindeligt trælim til vinterbrug (tror der er glykol indblandet) som både Casco og Bostik har som standard i deres sortiment, let at få fat på i enhver almindelig byggemarked og findes i 4 liters dunk hvis der skal limes meget. Det skal tilsyneladende også være specielt egnet til at lime spånplader og undergulv og anbefales af de fleste producenter af spånplader.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.