Bestilte 10 vinduer og en terrassedør hos dem i foråret. Mine erfaringer er følgende:
- ret lang leveringstid. Leveringen gik ellers ret glat.
- dumt at vinduerne ikke har spor til vinduesblik, men det løste tømreren og blikkenslageren uden problemer.
+ alle mål passede, og alle vinduer+dør var med i leveringen.
+ vinduerne så ud præcis som vi ønskede dem, og de virker til at være af god kvalitet
+ prisen
- ret lang leveringstid. Leveringen gik ellers ret glat.
- dumt at vinduerne ikke har spor til vinduesblik, men det løste tømreren og blikkenslageren uden problemer.
+ alle mål passede, og alle vinduer+dør var med i leveringen.
+ vinduerne så ud præcis som vi ønskede dem, og de virker til at være af god kvalitet
+ prisen
Senest redigeret:
Jeg købte 12 flagvinduer, og alle havde skader. De fastgør stormhagen med en elastik, der skurer på sprosserne under transport. Der var ingen chance for at kontrollere disse vinduer så grundigt ved levering, da jeg stod og holdt pallerne.
Nu mener de, at jeg skulle have skadet vinduerne, da jeg bar dem 10m.
Jeg skal få en dåse med maling!!!!
Advarsel.
Nu mener de, at jeg skulle have skadet vinduerne, da jeg bar dem 10m.
Jeg skal få en dåse med maling!!!!
Advarsel.
Hvad er du ikke tilfreds med?
Trist at dine vinduer var beskadigede. Vil huske, at stormkrogene på mine vinduer var bundet udad med elastik, så de ikke havde kontakt med vinduet...
Stå fast, det er vel op til dem at bevise, at det er dig, der har skadet vinduerne...
Stå fast, det er vel op til dem at bevise, at det er dig, der har skadet vinduerne...
Husetpålandet sagde:Jeg købte 12 flagvinduer, og samtlige havde skader. De fastgør stormkrogen med elastik, som slider på sprosserne under transport. Der var ingen chance for at kontrollere disse vinduer så grundigt ved leveringen, for jeg stod og holdt i pallerne.
Nu mener de, at jeg skulle have skadet vinduerne, da jeg bar dem 10 m.
Jeg skal få en bøtte med maling!!!!
Advarsel.
Klik her for at svare