Vi er helt solgt på dobbeltfalsede banedækninger, både æstetisk og praktisk. Rigtigt udført bør vi have et vedligeholdelsesfrit hus i mange år, eller er der noget, vi skal være opmærksomme på?
Vores hus er inspireret af ladehuse, ca. 7,5 x 17 m, kipshøjde 7,5 m. Ingen vinkler eller hjørner. Både tag og facade i samme plade tænker vi.
Bygger på vestkysten men på landet med havet ca. en km fra os. På grund af det salte miljø tænker vi os aluminium, lakeret sort mat eller mørkegrå. En blikkenslager får udføre arbejdet. Ikke klik som Plannja trend da vi synes, det bliver for "dødt".
Nogle tanker?
Vedlægger nogle eksempelbilleder.
Smag er som bagdel, derfor kan negative meninger og smag udelades.
Tak på forhånd!
Jeg havde let gjort det, hvis jeg ikke boede i et 1 1/5 plans hus fra 30'erne...
Men sørg for at finde en dygtig pladesmed...
Det der er let at få til at se ud som et togkrasj...
Högskolan Dalarna byggede jo deres laboratorium med bandtækning sponsoreret fra SSAB, deres Prelaq Energy(?) tror jeg bestemt. Måske er det et godt valg, hvis I overvejer dette
Desværre efterlod udførelsen en del at ønske;
Jeg kan godt lide dine eksempler og kunne let forestille mig denne type facade på et nybyggeri
Det er muligt at se flere billeder, hvis I følger os på IG _villalyckan. Vedrørende konstruktionsopbygning vil der sandsynligvis komme en reportage senere i år på nettet og i magasin.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.