sblixten sagde:
Min første følelse var, at der ikke ville være meget forskel i pris, men efter lidt mere overvejelse har du nok ret. Desuden bliver det "enklere", som du påpeger.
Formoder, at du overvejer en bred port fremover, da du ikke vil have stolper.
Synes du virker til at have gennemtænkt dette godt:thumbup:
Tak, altid rart at høre, at man tænker rigtigt.

Jo da, en bred port skal på plads. Garagen vil i fremtiden ikke være en dobbeltgarage, men en enkeltgarage der er meget bred. Væggen med port vil blive flyttet frem, så jeg ikke har så meget udhæng men får en dybere garage.

Så der ja. Nu har jeg kommet et stykke længere. Skiftet spær for at kunne skære underliggeren. Synd bare at man ikke har lang tid til at bygge ....

Overvejer om man skal beklæde indersiden med noget andet end gips i loftet? Forslag?

Tagkonstruktion med synlige bjælker og metalbeslag, delvist klædt med plader. Byggeprojekt med ændret tagstol for at kappe underliggeren. Trætagkonstruktion med isolering og synlige spær i et byggeprojekt. Trapper og plader kan ses, mulig diskussion om loftsinspiration. Tagkonstruktion med træspær, der er blevet forstærket. Træbjælker og underliggere er synlige, da der spekuleres i at bruge andet end gips på loftet. Loftet med trækonstruktioner og afstivning, muligvis til et byggeprojekt. Diskuteres alternative beklædninger til gips i loftet.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.