Vi overvejer at forlænge huset med en tilbygning på omkring 10 kvm. Huset er et almindeligt træhus med betontagsten osv., der står på en torpargrund. Huset er bygget i 88. Når det nye rum bygges til, bliver det som en kasse, der bygges mod den eksisterende ydervæg. Denne ydervæg, der støder op til det nye rum, overvejer vi at indbygge skabe i. Som så vil blive bygget ind i det nye rum. Hvad sker der med bæringen af den "gamle" ydervæg, når næsten alle regler fjernes? Vi vil udnytte hele lofthøjden til skabe.

Kan man indlægge en eller anden form for stålbjælke eller limtræsbjælke oven i loftet, der bærer vægten fra spærerne, eller hvordan gør man, hvis man vil have 2,40 i lofthøjde, hvor den eksisterende ydervæg står?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.