Hej Jeg har brug for hjælp til at finde ud af, hvilke vægge der er bærende. Kan nogen hjælpe mig? Jeg vedhæfter billede. Taknemmelig for svar. Med venlig hilsen Muki

• Plantegning af hus med markerede rum som soveværelse, køkken, alrum, garage med mere. Billede vist for at identificere bærende vægge.
Du behøver at supplere med flere billeder... tag/etage/spær etc

/ATW

A ArneTW sagde:
Du behöver komplettera med mer billeder... tag/etage/spær etc

/ATW
Hej ArneTW
Huset er en etage .nogen plantegning på taget har jeg ikke, er det ok, hvis jeg tager billeder med mobilen.
Med venlig hilsen Muki
A ArneTW sagde:

/ATW
Hej
A ArneTW sagde:

/ATW

M Muki-73 sagde:
Hej ArneTW
Huset er en etage. nån planritning på taget har jeg ikke er det ok om jeg tager billeder med mobilen.
Med venlig hilsen Muki

Hej
Hej igen

Jeg sender et billede

• Loft med træbjælker og skrånende tag, del af et byggeprojekt.
[QUOTE="Muki-73, post: 4590056, member:
Den vej som jeg har mærket vil jeg fjerne den ene side er køkken fryser og køkkenskab og den anden side skab til tøj

• En væg med en åben skabslåge, markeret med en rød pil, og en sort sæk for neden. Køkken ses til venstre.
  • En køkkenvæg med skabe og en træportal markeret med en rød pil, viser området der ønskes fjernet.
Væggen du vil fjerne er ikke bærende. Huset har spærkonstruktioner, der hviler på ydervæggene. Lidt tricky er det, at visse indervægge alligevel er bærende. Det gælder væggen mellem alrum og udestue samt væggene, der afgrænser bryggers og badeværelse fra fyrrum, opbevaring og sandsynligvis også det lille badeværelse.

• Synes
BirgitS
  • Laddar…
J justusandersson sagde:
Væggen du vil fjerne er ikke bærende. Huset har fagværkstakstolper som hviler på ydervæggene. Lidt tricky er det, at visse indervægge alligevel er bærende. Det gælder væggen mellem alrum og udestue samt væggene som afgrænser vaskerum og badeværelse fra fyringsrum, opbevaring og sandsynligvis også det lille badeværelse.
J justusandersson sagde:
Væggen du vil fjerne er ikke bærende. Huset har fagværkstakstolper som hviler på ydervæggene. Lidt tricky er det, at visse indervægge alligevel er bærende. Det gælder væggen mellem alrum og udestue samt væggene som afgrænser vaskerum og badeværelse fra fyringsrum, opbevaring og sandsynligvis også det lille badeværelse.
J justusandersson sagde:
Hej
justusandersson
Tak for svar

J justusandersson sagde:
Væggen du vil fjerne er ikke bærende. Huset har fagværkstakstole, der hviler på ydervæggene. Lidt tricky er det, at visse indervægge alligevel er bærende. Det gælder væggen mellem alrum og udestue samt væggene, der afgrænser vaskerum og badeværelse fra fyrrum, opbevaring og sandsynligvis også det lille badeværelse.
J justusandersson sagde:
Væggen du vil fjerne er ikke bærende. Huset har fagværkstakstole, der hviler på ydervæggene. Lidt tricky er det, at visse indervægge alligevel er bærende. Det gælder væggen mellem alrum og udestue samt væggene, der afgrænser vaskerum og badeværelse fra fyrrum, opbevaring og sandsynligvis også det lille badeværelse.
Hej igen
Jeg er begyndt at rive væggen ned, og sådan ser den ud.
Kan den være bærende eller ej.

• Væg under nedrivning med synlige træpaneler, mulig bærende elements status usikker.
Så ser ikke en bærende væg ud.

• Synes
Muki-73
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.