Eftersom husets bredde er omkring 7 meter og taget bæres af 2x8 tommers bjælker (50x200 mm) må den markerede væg være bærende. Der er heller ikke nogen bjælke i taget over væggen. Hvis ikke åbningen skal være bredere end du allerede har gjort den, er det nemt at sætte en bjælke ind over selve åbningen. At det ikke allerede er faldet sammen skyldes, at der ikke er nogen sne lige nu.