Hej. Vi har tænkt os at rive en lille væg ned i gangen på første sal, så det bliver lidt mere åbent. Er der nogen risiko ved at rive den? Vi har tænkt at have en søjle i slutningen op mod loftet.
sådan ser det ud nu da væggen er fjernet. Den var nok ikke bærende på nogen måde med tanke på hvor spinkle alle brædderne var. Tagspæren går også ca. 40 cm til venstre for, hvor væggen var.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.