Hej!
Jeg skal bo i en lejlighed og har en dårligt planlagt lejlighed. Min nabo forklarede hvorfor, de har tilsyneladende lavet om tre lejligheder til to.
Problemet er soveværelset, som er langsmalt med indgang på den korte side. På den anden side er der udgang til altanen. Så hvis jeg placerer en dobbeltseng og vil gå ud på altanen, skal jeg gå i sengen.

Har talt med min udlejer om dette, og de har godkendt, at jeg kan sætte en dør igen på den korte side og åbne en dør på langsiden tæt på altandøren (naboen under mig har fået lov til at gøre dette). Da det er så små arealer, har jeg købt en skydedør og netop købt denne pocketløsning:
http://www.bygghemma.se/inomhus/innerdörrar/skjutdörrar/skjutdörrskarm pocket vit/p-131737

Nu til mit spørgsmål.
Jeg vil sikkert ønske at sætte et TV op på samme side som pocket-hullet er, og så har jeg brug for en stærk væg at fastgøre tv'et til. Jeg antager, at denne pocketløsning går ud fra, at man sætter en gipsplade udenpå. Er det tilstrækkelig holdbart? Eller er der en anden løsning/materiale? Hvad anbefaler I?

Mvh
Shine

Brug krydsfinér

Og ikke for lange skruer, til TV'en da selvfølgelig

Senest redigeret:
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.