P
Peter_K
Medlem
· Stuvsta, Huddinge
· 2 911 indlæg
Peter_K
Medlem
- Stuvsta, Huddinge
- 2,911 indlæg
Stolpen ser jo ikke ud til at bære noget, selvom der ligger to tagspær på strækningen over vinduerne. ?
P
Peter_K
Medlem
· Stuvsta, Huddinge
· 2 911 indlæg
Peter_K
Medlem
- Stuvsta, Huddinge
- 2,911 indlæg
Ok så du tror jeg også har brug for at forstærke på siderne. Skal se om det går at komme til indefra da facaden er nyrenoveret og efterisoleret. Billedet er taget før isolering og panelet blev sømmet op.
P
Peter_K
Medlem
· Stuvsta, Huddinge
· 2 911 indlæg
Peter_K
Medlem
- Stuvsta, Huddinge
- 2,911 indlæg
Klik her for at svare


