Jeg har kløvet 3 stk. 3 metersstokke på midten, som skal sættes sammen til 3 bænke. Tanken er, at den ene side skal blive siddeflade, og den anden skal blive ryglæn. Jeg skal sætte kraftige hængsler på bænkene, så jeg kan folde ryglænet ned.
I hvert fald er mit spørgsmål til jer, hvordan skal jeg få ryglænet til at blive i en behagelig position? Har I nogle flere tips? Virker ideen tosset?
Tak/
David
I hvert fald er mit spørgsmål til jer, hvordan skal jeg få ryglænet til at blive i en behagelig position? Har I nogle flere tips? Virker ideen tosset?
Tak/
David
Faktum er, at jeg har set noget sådant, men det var nok 20 år siden. Da var det kraftige smedede hængsler og to kæder ude i kanterne mellem sæde og ryglæn, som holdt ryglænet oppe.
Fint! en enkel og god løsning på det hele. Men hængslerne bekymrer mig lidt, at lade en smed lave nogle hængsler lyder som en dyr affære.
Jeg kiggede lidt på beijers, ville 3 af disse på hver bænk være tilstrækkeligt?
Beijer Byggmaterial
Jeg kiggede lidt på beijers, ville 3 af disse på hver bænk være tilstrækkeligt?
Beijer Byggmaterial
Jeg havde satset på noget i stil med
Jula Postorder Gångjärn
men helst lidt større
Tænk på at det bliver meget bagtungt, så der behøves nok "medar" bagud under benene eller meget vinklet bagben
Jula Postorder Gångjärn
men helst lidt større
Tænk på at det bliver meget bagtungt, så der behøves nok "medar" bagud under benene eller meget vinklet bagben
Klik her for at svare