Jeg købte for et par dage siden asfaltslagare fra biltema. Jeg lagde en stribe ud, som måske er 4 cm høj og 5 cm bred. Jeg har gået og mærket på det med fingrene nu et par dage senere, men de er stadig bløde. Derfor tør jeg ikke køre over det med bilen. Hvad skal man gøre for at de skal tørre?? Skal man spraye det med noget middel eller hvad?

http://www.biltema.se/sv/Bygg/Kemikalier/Asfalt/Asfaltlagare-2000020815/
 
Stivner under tryk. Skal bank/padda eller noget sådan for at det skal stivne.
 
nå, læg en planke på det og bank med en gummiklubbe?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.