Søger med lys og lygte efter en seriøs og kompetent virksomhed, der beskæftiger sig med asbestsanering i Stockholm. Tips modtages med stor taknemmelighed!

Tumba Riv og sanering AB har jeg meget god erfaring med, har hyret dem til alt fra sanering af enkelte bøjninger til at sanere hele ejendomme før stambyter.

Vi brugte Hällgren Nord Sanering.. Det var en gammel ven som anbefalede dem, deres tilbud var det billigste men de udførte stadig et godt arbejde. Anbefaler

K
Top. Det er netop svartlim det drejer sig om. Hvad betyder "flexe svartlim"?

K KjellTimell sagde:
Dem her brugte jeg til at flexe svartlim.
Seriøse med bygningen af sluser og rengøring etc. og rimelige priser.

Joakim & Mika Entreprenad AB - Bokslut & Nyckeltal (allabolag.se)

K
Flexa er et slang for at bruge en slipskål monteret på en vinkelsliber-lignende maskine med støvudsug, for at slibe overfladelaget af. Udtrykket er knyttet til fabrikatet Flex, som bl.a. fremstiller maskiner til formålet.

P
Hej,
Gammel tråd men jeg vil virkelig advare mod ocab hvis nogen søger asbestsanerare! Useriøst firma der ignorerer alle regler og udsætter kunder for store risici.

V
P maggan77 sagde:
Hej,
Gammel tråd men jeg vil virkelig advare mod ocab hvis nogen søger asbestsanerere! Useriøst firma som ignorerer alle regler og udsætter kunder for store risici.
Enig, elendigt firma.
Satte mig og en kommunal virksomhed i problemerne så meget, at der blev skrevet offentligt om det.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.