M Majskaka #1 Medlem · 92 indlæg 30 aug 2024 klokken 21:16 Majskaka Medlem 92 indlæg 30 aug 2024 klokken 21:16 #1 Hvad tror I, kan der være asbest i denne tapet? Sidder i et hus bygget -74. Der er jo nogle lag ovenpå hinanden... #asbest #tapet
Hvad tror I, kan der være asbest i denne tapet? Sidder i et hus bygget -74. Der er jo nogle lag ovenpå hinanden...
H Harald Blåtumme #2 Medlem · Sverige · 5 688 indlæg 30 aug 2024 klokken 21:34 Harald Blåtumme Medlem Sverige 5,688 indlæg 30 aug 2024 klokken 21:34 #2 Ser ud som om du har fundet lidt gammelt vægtapet. Absolut ingen asbest kan jeg garantere.
M Majskaka #3 Medlem · 92 indlæg 30 aug 2024 klokken 22:40 Majskaka Medlem 92 indlæg 30 aug 2024 klokken 22:40 #3 H Harald Blåtumme sagde: Ser ud som at du har fundet lidt gammel vævtapet. Absolut ingen asbest kan jeg garantere. Stort tak! Blev lidt bekymret, da jeg så de hvide fibre først
H Harald Blåtumme sagde: Ser ud som at du har fundet lidt gammel vævtapet. Absolut ingen asbest kan jeg garantere. Stort tak! Blev lidt bekymret, da jeg så de hvide fibre først