Hvad tror I, kan der være asbest i denne tapet? Sidder i et hus bygget -74. Der er jo nogle lag ovenpå hinanden...
 
  • En revet tapet med flere lag, delvist revet fra væggen, mulig asbest.
  • En person iført sort handske holder en revet tapetbit med flere lag i et hus bygget i 1974, muligvis indeholdende asbest.
Ser ud som om du har fundet lidt gammelt vægtapet. Absolut ingen asbest kan jeg garantere.
 
  • Synes
Jonatan79 og 2 andre
  • Laddar…
H Harald Blåtumme sagde:
Ser ud som at du har fundet lidt gammel vævtapet. Absolut ingen asbest kan jeg garantere.
Stort tak! Blev lidt bekymret, da jeg så de hvide fibre først :)
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.