(Arid skal det stå i rubrikken)
Er det samme bluffeteknik i ny indpakning?
 
  • Avisannonce for KG Bertmarks AB, som promoverer et dræningssystem uden at grave. Inkluderer kontaktoplysninger og et billede af et hus.
  • Væg med fugtskader og flisegulv; reklame for Active Dry Power-metoden for at undgå fugt i kældre, med tre fordelspunkter og messebesøgsinfo.
Senest redigeret:
Ser helt klart ud til at være de samme sjovere, der er på spil. Det lidt mærkelige er, at virksomheden i udklippet ser ud til at være et forlag...
 
"om det ikke virker betaler du ikke en øre"
Jeg undrer mig over, hvordan den aftale ser ud i detaljer...
 
De har måske erstattet den almindelige øreafrunding med blot at strege disse (runde nedad), så man slipper for at betale øre?
 
  • Synes
L-E
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.