Hvor mange håndværkertimer går der til at sætte et lag spånplade og et lag gips på vægge og loft i et hus på ca. 160 kvm - mellem tommelfinger og pegefinger?:p

Fik en pris her forleden dag...

Opregling, osb og gips på den ene side af alle vægge 116 kvm
To tømrere i to dage.

Synes det lød ret godt.

Skal være hurtige tømrere...:)

LAINE sagde:
Må være hurtige tømrere...:)
Nja, ved jeg ikke om jeg er enig i 116kvm er jo ikke mere end 40 plader af hver. 2dage=32t ca24min i gennemsnit per plade - lidt opklodsning også. Ganske normalt efter min mening, måske lidt langsomt :p

De skal nå at stille væggene op på den tid også

Ts.
Er det kun ydervægge, det drejer sig om? Eller skal indervægge med?

Ellers gætter jeg på ca. 120 timer. Hvis den der udfører arbejdet kan det og har det rigtige værktøj.
Med indervægge.

Sent from my LT26i using Byggahus

Senest redigeret:
Ydervæggene og en hjertevæg findes.
Det, der gælder, er at bygge div andre indervægge og gipse den ene side med en eller anden type træplade bagved.

60-80 timer?

Vil de have det til 30 timer? Det lyder meget godt. Kræv fast pris!

Helt afhængigt af hvordan huset ser ud.
Hvor mange vinkler og kroge der er.
Kan man sætte hele plader på direkte, eller skal de skæres eller samles i højden osv.

Ifølge Rebeckaf er der ingen regling med. Hvis det er tilfældet, er der vel ingen problemer med 24 min/skive.

afhænger vel af hvor mange vinduer, eldåser om det er karnap osv osv
hvor materialet er, trapper

Beklager min fravær.

Opregling er allerede udført. Det gælder kun indendørs. Dvs. almindelig kartongips med spånplade bagved. Dog både loft og væg. Ingen karnapper, men mange el-dåser... :) Men nu har jeg en opfattelse i det mindste. Som ikke-snekker er det svært at vide, om et arbejde tager to dage eller to uger... :D

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.