Du ved godt, at færgerejsen bliver dyrere med anhænger? Men du tager måske landevejen?
Jeg selv har svedt med et elendigt hestekærre på min første polentur, og det gør jeg ikke igen. Nu lader jeg Poltruck hente tingene.
Hvis du absolut skal have en anhænger, så mener jeg, at man sælger det billigt på Castorama. Ved dog ikke, hvordan det bliver med papirarbejdet osv.

mvh
David

Er det ikke lettere at leje en varevogn? ??? Tror ikke, at udlejerne har de samme restriktioner for sådanne. :-/

Har haft samme problem,
1. Forsøg at låne privat,
2. Det er muligt at leje store boogieslæb billigt i Polen, nogle gange kræves det dog, at en polsk statsborger "henter slæbet". Det skete for mig.
3. Det bedste og billigste er som David skriver at hente hjem med lastbil, da kan du laste meget og samtidig hente en masse fødevarer for halv pris. Regn alle ekstra omkostninger for slæbet sammen, det bliver ikke billigt. Mange chauffører "ekstraarbejder"

Eftersom du virkelig vil tage en trailer, så ville jeg satse på Preem. Pengene er store, men det er jo kun pant og jeg ville gætte på, at du nok kan prutte panten lidt ned ved at vise, at du er seriøs og at det ville være helt urimeligt, at du skulle stjæle traileren.

Jeg husker, da jeg lejede en varevogn hos OKQ8, da betalte jeg panten med OK-kortet, og eftersom det går noget tid før man får fakturaen på det, så havde jeg fået panten tilbage længe inden jeg skulle betale panten, så det behøver ikke engang at være sådan, at du behøver at lægge ud med penge, hvis du har et kort med udskudt betaling (og har tilstrækkelig høj købgrænse).

Hvorfor afbestille? Tag det som en miniferie og benyt lejligheden til at fylde bilen med det, der kan være plads til. Hvis du finder materialer, du vil købe, kan du på stedet arrangere hjemtransport (de store varehuse tilbyder dette hjem til din adresse). Stenaline tilbyder pallpladser på færgen - så skal du hente i havnen dagen efter godset blev sendt.

Hvis det er med Stenaline, du har booket, kan du desuden sikkert ændre datoen...

Tjek Poltruck. Smidigt og prisvenligt. Fik en levering senest i dag fra dem. Næste kommer på tirsdag.

mvh
David

Har Poltruck en hjemmeside?

Jeg tager til Polen på torsdag med pickup og boggietrailer. Det var ikke farligt dyrt ca. 4000 kr t/r fra Karlskrona.
I Stockholms forstad findes der masser af mindre udlejere af trailere.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.