Hej!

Jeg skal bygge nyt rækværk til trappen og vil gerne have input på, hvordan jeg har tænkt mig at fastgøre stolperne på betontrappen.

Tanken er, at stolperne skal sidde på siden af trappen for at udnytte dens bredde, og jeg har to alternativer, som jeg har tænkt over. Enten fastgøre stolperne direkte mod betonen (syllisolering imellem) eller bruge denne type stolpesko:
Metallstolpesko til montering på siden af en trappe, velegnet til fastgørelse af 70x70 stolper.

Et tredje alternativ er denne type stolpesko, der sættes fladt på trappetrin, men det stjæler jo plads:
En metalstolpesko til montering på betontrappe med hul til skruer. Designet til at holde 70x70 stolper og monteres fladt på trappetrin.

Hvad synes I? Kom med flere alternativer, hvis I har.

Stolperne skal være 70x70

Tak på forhånd

Jeg stemmer for den øvre stolpesko.

eviljava sagde:
Jeg stemmer for den øvre stolpesko.
Ja den er mest sandsynlig at jeg bruger.

Hej!

Har søgt med lys og lygte efter den øvre typen af stolpsko...hvor køber man en sådan? Mvh/Daggpil

D Daggpil sagde:
Hej!

Har søgt med lys og lygte efter den øvre type stolpesko...hvor køber man sådan en? Mvh/Daggpil
Jeg søger også efter disse, nogen der ved?

XL bygg har begge varianter i sit sortiment.

Finder ikke noget på hjemmesiden. I hvilken butik har du set denne? (øvre variant)

Så sidst i Umeå (ikke syd) da de havde præcis sådan nogle på terrassen udenfor dørene, og sælgeren sagde, at de havde sådan nogle, da jeg selv overvejede dem.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.