Har et aluminium rækværk på min glasaltan, som er løsnet i hjørnet og er begyndt at vakle, hvilken håndværker jeg end ringer gider ikke komme for et så lille "småjob" jeg undrer mig om nogen her ved hvordan man kan trykke det på plads og skrue det fast? For der er ikke nogle rigtige skruer at skrue til bortset fra en skrue til insektsnet, som forsvinder når jeg trykker på rækværket, se vedhæftet video.

Det ser ud som rustfrit, hvilket det også plejer at være.

Svært at afgøre på filmen hvilken skrue der er beregnet til at fastgøre den løse del.

Hvis du ikke bekymrer dig om at kunne skille det ad, findes der fremragende lim at bruge. Eksempelvis det nedenfor fra Q-railing har jeg brugt flere gange selv. Jeg ville dog ikke blive overrasket, hvis det egentlig er et Loctiteprodukt i mærkevare-emballage; det opfører sig meget lidt som Loctite Cylindrisk fastsætning.

Kan med fordel bruges med accelerator så det hærder hurtigere og bliver endnu stærkere.

Men til dit formål vil det sandsynligvis være tilstrækkeligt også uden, det bliver overraskende stærkt.

https://www.bygghemma.se/inredning-...3SXxWqN4IOV8_QancRV3ZOXep3OTX3FIaArL9EALw_wcB

• Synes
lnvinzible
  • Laddar…
Er det en lejlighed så kontakt bestyrelsen /fejlmelding. Det er ikke dit ansvar i så fald.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.