Hej alle
Jeg skal bygge en garage, den bliver muret op langs med min kælder på huset.
5x9 meter.
Ovenpå garagen vil jeg have en altan, som så vil kunne nås fra husets første sal.
Nu er mit spørgsmål: Hvordan gør jeg med taget for at kunne lægge en altan ovenpå?
Mvh
Ulf
Jeg skal bygge en garage, den bliver muret op langs med min kælder på huset.
5x9 meter.
Ovenpå garagen vil jeg have en altan, som så vil kunne nås fra husets første sal.
Nu er mit spørgsmål: Hvordan gør jeg med taget for at kunne lægge en altan ovenpå?
Mvh
Ulf
Tak, jeg har også tænkt på ståltag, men er man nødt til at have en hældning på 1:10?
Det gør jo, at den totale hældning på 5 meter bliver 0,5 meter, hvilket sammen med spær (9"x2")+altangulv giver en meget høj tagløsning, hvilket medfører lav loftshøjde i garagen.
Det gør jo, at den totale hældning på 5 meter bliver 0,5 meter, hvilket sammen med spær (9"x2")+altangulv giver en meget høj tagløsning, hvilket medfører lav loftshøjde i garagen.
hej! jeg har en garage med terrasse ovenpå, som jeg skal renovere. Jeg har nu tagpap, men det lækker ind i garagen på grund af en dårlig løsning ved tagryggen. Vandet følger væggen i stedet for at dryppe ned i tagrenden. Jeg er nysgerrig på, hvilken løsning du har på dit tag/gulv.
mvh sulan
mvh sulan
Klik her for at svare