Er det bare mig, der IRRITERER MIG! så helvedes meget på alle disse byggemarkeder, som kun har antik hvide antik hvide antik hvide antik hvide antik hvide antik hvide antik hvide antik hvide antik hvide

Lister m.m

Jeg vil ikke renovere og sætte lister op, der ser gamle, gule og beskidte ud! Hvorfor kan man ikke bare få dem hvide!

Selvfølgelig forstår jeg, at der er xxxxx antal nuancer af hvid... Men det der sælges er jo :x

De er vel bare grundmalede? ;)

Køb umalede og mal selv? Efterlad til lak?

gadu^ sagde:
De er vel bare grundmalede? ;)
Ja, man skulle kunne tro det :D

Noseone sagde:
Køb umalede og mal selv? Aflever til lakering?
Ja, det er eneste chance ser det ud til... :@

Helt værdiløst!

Det er umuligt at male væggene hvidere 0502-y, for så ser de fabriks-malede lister nikotinskadede ud. Man er nødt til at gøre som Noseone foreslog, at male dem selv. Har ikke regnet på, hvad omkostningen bliver, men med alt arbejde bliver det garanteret dyrere. Minst to strøg, måske tre, helst sidste strøg på plads.

Ikke regnet på det men det er vel ikke helt usandsynligt at umalede bliver så meget billigere end malede så man kan retfærdiggøre et køb af en Bosch PFS 105?

1102-origpic-0121f5.jpg

Kan jo altid være sjovt med en mojäng til :)

5.2 racing sagde:
Totalt værdiløst!

Det er umuligt at male vægge hvidere 0502-y for da ser de fabriks malede lister nikotinskadede ud. Man er nødt til at gøre som Noseone foreslog at male dem selv. Har ikke regnet på, hvad omkostningerne bliver, men med alt arbejde bliver det garanteret dyrere. Mindst to strøg måske tre, helst sidste strøg på plads.
Præcis! nikotin beskadigede er, hvad de ser ud som...:@ Skulle male mine "nyindkøbte" lister om i går...q(;^;)p

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.