Handyman 1 sagde:
Hvad bærer op det punkt i øjeblikket mener du
Spaljen så vidt jeg kan se fra fotoet. Men det er en usædvanlig løsning.

Ingen grund til bekymring! Det går fint at afkorte espalieret efter den røde linje, som du har tænkt.

• Synes
Amaryllis92
  • Laddar…
Flere billeder

• Trætrappe i hjem med lyse vægge og træpaneler, set fra bunden.
  • Loftparti med hvid aircondition, små lyse træpaneler og en væglampe på en beige væg.
For at præcisere, da der synes at være lidt forvirring for TS. Det er ikke den "tykke stolpe", der er problemet, men hvileplanet på halvmellemetagen. Det skal bæres op i hjørnet, som ikke er forbundet til en væg.
Det er det, samt at et bjælkelag ikke bæres op af en spalier, som Justus mener.

• Synes
justusandersson
  • Laddar…
P
Der ændres vel ikke noget i bæringen på trappen, hvis man skærer som ts vil?:thinking:

C C.Lundin sagde:
For at præcisere, da der ser ud til at herske lidt forvirring for TS. Det er ikke den "tykke stolpe" der er problemet, men hvilplanet på halv-etagen. Det skal bære sig op i hjørnet, som ikke er tilsluttet en væg.
Det er det, samt at et bjælkelag ikke bæres op af en espalier, som Justus mener.
okej! Så du synes ikke jeg skal kappe i henhold til den røde linje jeg tegnede?

A Amaryllis92 sagde:
okej! Så du tycker inte jag ska kapa enligt röda linjen jag ritade?
Snarere tværtimod. Det gør hverken fra eller til. Det er helt OK.

• Synes
justusandersson og 1 anden
  • Laddar…
C C.Lundin sagde:
okay! Helt sikker? :)

C C.Lundin sagde:
hvad bærer oppe hvilplanet? Vil noget blive påvirket af, at vi kapper rent konstruktionsmæssigt?

A Amaryllis92 sagde:
hvad bærer hvilplanet op? Vil noget blive påvirket af, at vi saver rent konstruktionsmæssigt?
Det er nok begreberne, der forvirrer. Hvilplanet er det, du mellemlander på mellem trappeløbene, det som er midt mellem etagerne.
Ingenting vil blive påvirket mere end det æstetiske, hvis du saver efter din røde linje.

• Synes
Bybe
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.