Hej alle sammen!
Jeg er forholdsvis ny i Sverige, så jeg håber det er okay at tale engelsk. Jeg leder efter at købe en akustisk fugemasse til brug inde i en lejlighed (jeg tror, på svensk, kaldes det en akustisk fugemasse).
Er der nogen, der kender nogle gode produkter, der er tilgængelige i Sverige, som dette, tak? I Storbritannien er disse ret nemme at finde, men jeg har svært ved at finde nogle i Sverige.
Mange tak!
Jeg er forholdsvis ny i Sverige, så jeg håber det er okay at tale engelsk. Jeg leder efter at købe en akustisk fugemasse til brug inde i en lejlighed (jeg tror, på svensk, kaldes det en akustisk fugemasse).
Er der nogen, der kender nogle gode produkter, der er tilgængelige i Sverige, som dette, tak? I Storbritannien er disse ret nemme at finde, men jeg har svært ved at finde nogle i Sverige.
Mange tak!
Hej, velkommen til Sverige!R Rupy271 sagde:Hej alle sammen!
Jeg er ret ny i Sverige, så jeg håber det er okay at tale engelsk. Jeg leder efter at købe en akustisk fugemasse til brug i en lejlighed (jeg tror, det hedder en akustisk fugemasse på svensk).
Kender nogen til nogle gode produkter, der er tilgængelige i Sverige som dette? I Storbritannien er disse ret nemme at finde, men jeg har svært ved at finde nogle i Sverige.
Mange tak!
Dette har akustiske egenskaber ifølge beskrivelsen.
https://www.bauhaus.se/fogmassa-sik...MIgc7B19KuiAMVilyRBR1Y7yRWEAQYAiABEgJZxPD_BwE
You mean "green glue noiseproofing sealant" der er lagt mellem gipsplader?
Hvis du kan tolke svensk og har brug for støjisolering, er der mange tips her.
Den anvendelse, jeg har set, er bygherrer, der bruger flere gipsplader med "green glue noiseproofing sealant" imellem.
Kandidat:
bauhaus.se: Fogmassa sika sikacryl 105 professional 300 ml (link uden sporingsmarkører)
(fra her)
Hvis du kan tolke svensk og har brug for støjisolering, er der mange tips her.
Den anvendelse, jeg har set, er bygherrer, der bruger flere gipsplader med "green glue noiseproofing sealant" imellem.
Kandidat:
bauhaus.se: Fogmassa sika sikacryl 105 professional 300 ml (link uden sporingsmarkører)
(fra her)
Klik her for at svare