Efter at et stort træ har lagt sig over staldtaget, skal det udbedres, og samtidig udskiftes de gamle tagsten med plader. Under tagstenene ligger der "pärttak" (usikker på navnet), dvs. tynde skiver overlappende. For at det skal blive så godt som muligt og billigt, hvordan skal man så gå til værks? Skal man lægge lægter oven på pärttak og lade det være, eller kræves der en anden form for kondensbeskyttelse ovenover? Der er ingen isolering under, og der er god cirkulation i hele bygningen. Min tanke var blot at rive tagstenene af, udskifte det der er dårligt, og lægge lægter og pladen ovenpå. Hvordan/hvad bør man gøre, hvor undertaget mangler, vil kondens medføre problemer, hvis man ikke har et undertag?
Er det den indgående EL du har, der kommer der?????
Eller er den fra koblet måske?
det er den indgående el, dog ikke de 3 som ses på billedet for de er frakoblet, men 2 som sidder længere til højre på billedet, men de er ens og forsynet fra en stolpe med sikringsskab....(sikringen er skruet ud ) det er ikke mig, der bor der, men han der ejer gården har forsøgt at få Vattenfall til at komme og grave ledningerne ned da bolighuset og den anden stald forsynes på samme måde
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.