Jeg har boltret hele balladen fast i væggen. Det bliver superstabilt, og jeg slipper for en række bærende bjælker. Bevæger verandaen sig, så...hvorfor skulle den det egentlig? De søjler går jo lige så dybt som husets.
For øvrigt:
Bærende bjælker 195x45 cc2000
Gulvbjælker 145x45 cc60
Terrassebrædder 120x28
Stolper til rækværk 95x95
Overligger til rækværk 195x45 med 95x22 under (for at undgå skruehuller på oversiden)
Kryds i rækværket 70x45 (Skærgårdskryds)