Skal bygge et 3D vindue, der "slikker sig rundt om et hjørne" lignende det på billedet, men ikke så dybt, da jeg ikke ønsker, at træet skal misfarves under. Har tænkt ca. 10-20 dybt.
Jer, der har lignende, hvordan har I bygget eller hvor har I bestilt jeres vindue?