Jeg skal have vandbåren gulvvarme på 1. etage, 45 kvm stue, halvdelen af området har krybekælder under og den anden halvdel har kælderetage under. Huset blev bygget i 1974. Der er isolering i gulvet.
I dag har jeg spånplade og parketgulv, det skal blive parketgulv.

Jeg ved ikke, hvilke muligheder der er bedst:

option A

LK Sporplade EPS 30 på nuværende spånplade `? Skal jeg få mindre støj i den nedre etage?​

option B

fjerne nuværende spånplade og lægge LK 22 mm, Sporplade?
 
  • Plantegning af hus fra 1974 med krybekælder og kælder under stueetagen. Rummene inkluderer stue, køkken, soveværelser, badeværelse og spisestue.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.