Jeg skal have vandbåren gulvvarme på 1. etage, 45 kvm stue, halvdelen af området har krybekælder under og den anden halvdel har kælderetage under. Huset blev bygget i 1974. Der er isolering i gulvet.
I dag har jeg spånplade og parketgulv, det skal blive parketgulv.
Jeg ved ikke, hvilke muligheder der er bedst:
option A
LK Sporplade EPS 30 på nuværende spånplade `? Skal jeg få mindre støj i den nedre etage?
option B
fjerne nuværende spånplade og lægge LK 22 mm, Sporplade?